Impact met een digitale campagne

Vluchtelingenwerk Vlaanderen wilde meer stemmers werven voor de Gastvrije Gemeente sensibliseringscampagne. Mindwize adviseerde over geïntegreerde mogelijkheden om de impact van de campagne te vergroten.

Het resultaat

Een digitale campagne met gepersonaliseerde content om oud-stemmers te betrekken en nieuwe stemmers te werven. Dit leverde een extra zichtbaarheid op van 2.000.000 views. Het aantal stemmers steeg met ruim 30% en de e-mail opt-ins groeide met maar liefst 75%! De digitale follow up zorgde voor het gewenste effect: stemmers in actie voor Vluchtelingenwerk!

Meer informatie

Wil je meer informatie over de resultaten van deze campagne voor Vluchtelingenwerk Vlaanderen? Neem dan contact op met Liesbeth Van Uytven via liesbeth@mindwize.be.

 

Andere campagnes

Vrijblijvend brainstormen over uw fondsenwerving?

Maak kennis met de mogelijkheden voor jouw organisatie tijdens een vrijblijvende brainstorm. Stuur vandaag nog een mail naar Liesbeth Van Uytven via liesbeth@mindwize.be voor een afspraak of bel 016 583 082.